WYSOKI KONTRAST
polski english   tel. (63) 249-72-00
Szukaj:
Newsletter:
                       
Baner 20-lecie


Ulubione   Startuj z nami   Mapa strony
Piątek, 15 grudnia 2017

Witamy na Wydziale Filologicznym

                                                                                                                      

Wydział Filologiczny PWSZ w Koninie oraz Zakład Filologii Angielskiej
Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego UAM w Kaliszu
zapraszają do udziału w konferencji na temat:

 
Autonomia ucznia w nauczaniu języków obcych – 
nauczanie sprawności i podsystemów językowych


Konin, 7-9 maja 2018 r.

autonomykonin2018@gmail.com
 

TEMATYKA
Ogromne zainteresowanie tematyką autonomii w nauce języka obcego, którego dowodem był tak liczny udział pracowników naukowych, metodyków i nauczycieli w pięciu poprzednich konferencjach poświęconych temu zagadnieniu oraz popularność wydanych na ich podstawie prac monograficznych, sprawia, że podjęliśmy decyzję o zorganizowaniu kolejnego spotkania tego typu. Choć tematyka następnej konferencji będzie jak zwykle szeroka, chcielibyśmy tym razem zachęcić Państwa w szczególności do zastanowienia się nad możliwościami rozwijania samodzielności w przypadku nauki sprawności i podsystemów językowych. Jak w poprzednich latach, obrady odbywać się będą zarówno w języku polskim, jak i w języku angielskim.
 
WYKŁADY PLENARNE
Podczas obrad planujemy wykłady plenarne wiodących autorytetów z dziedziny dydaktyki językowej z Polski i z zagranicy.
Do chwili obecnej swój udział w konferencji potwierdzili:
 
  • prof. Leni Dam (University College, Copenhagen and Northern Zealand)
  • prof. Anna Jaroszewska (Uniwersytet Warszawski)
  • prof. Hanna Komorowska (Uniwersytet SWPS)
  • prof. Peter Medgyes (Eötvös Loránd University, Budapest)
  • prof. Urszula Paprocka-Piotrowska (Katolicki Uniwersytet Lubelski)
  • prof. Birsen Tütüniş (Istanbul Kültür University)
  • prof. Beata Webb (Bond University, Gold Coast, Australia)
 

ZGŁOSZENIA WYSTĄPIEŃ
 
Oczekujemy zgłoszeń referatów w języku polskim lub języku angielskim (20 minut + 10 minut na dyskusję), warsztatów (60 minut) i plakatów, które związane byłyby z tematyką konferencji. Referaty mogłyby przykładowo dotyczyć następujących zagadnień:
 
rozwijanie autonomii w nauce sprawności i podsystemów językowych;
sposoby rozwijania autonomii w różnych grupach wiekowych i na różnych poziomach kształcenia, zarówno w klasie szkolnej, jak i poza nią;
ewaluacja efektywności technik, strategii i narzędzi służących rozwijaniu postaw i zachowań autonomicznych oraz prezentacja sposobów praktycznego ich zastosowania;
opracowywanie narzędzi służących rozwijaniu autonomii;
wykorzystanie nowoczesnych technologii w promowaniu samodzielności uczniów;
trening strategiczny a rozwijanie autonomii uczniowskiej;
dokumenty Rady Europy a rozwijanie autonomii;
współzależność autonomii ucznia i autonomii nauczyciela;
różnice indywidualne a rozwijanie autonomii;
metodologia badań nad autonomią ucznia.

 

Termin nadsyłania streszczeń referatów (ok. 200-300 słów) oraz krótkich not biograficznych  (60-80 słów) upływa 20 marca 2018r., a informacja o przyjęciu referatu zostanie przesłana do 9 kwietnia 2018r.


Więcej informacji tutaj

Formularz zgłoszeniowy do pobrania

Kalendarium

 
Logotyp 1Logotyp 2BIPSERMO
 
facebook
studia podyplomowe
Bezpieczeństwo wewnętrzneBudownictwoDietetyka EnergetykaFilologiaFilologia II stopieńFinanse i rachunkowośćFizjoterapia InformatykaInżynieria środowiskaKosmetologiaMechanika i budowa maszyn LogistykaPedagogikaPraca socjalnaWychowanie fizyczne ZarządzanieZarządzanie i inżynieria produkcjiZdrowie publiczne
kierunki